Her finder du svar på de mest stillede spørgsmål om vores kurser, tilmelding, betaling og meget mere. Har du yderligere spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.
Hvor afholdes jeres aktiviteter?
De fleste af vores aktiviteter afholdes lokalt. Adressen og yderligere detaljer fremgår af beskrivelsen for det enkelte event.
Hvordan kommer jeg i kontakt med jer, hvis jeg har spørgsmål?
Du kan kontakte os via vores kontaktformular på hjemmesiden, sende en e-mail eller ringe til os. Du finder vores kontaktoplysninger på kontaktsiden.
Hvem kan deltage i jeres kurser og events?
Vores kurser og events er målrettet børn, unge og voksne med særlige behov, såsom personer med udviklingshæmning eller lignende udfordringer.
Hvilke betalingsmuligheder tilbyder I?
Vi accepterer betaling med de fleste gængse betalingskort. På webshoppen kan du se en liste over de specifikke betalingsmuligheder.
Kan jeg få tilskud til aktiviteterne?
Ja, det er muligt at ansøge om tilskud. Læs mere om kravene og processen på vores side Ansøg om tilskud eller kontakt os for vejledning.
Jeg kan ikke deltage alligevel, hvad skal jeg gøre?
Tilmelding er bindende gældende fra 14 dage før kursusstart. Herefter refunderes kursusgebyret ikke
Ved sygdom på kursusdagen kan søges om refusion af kursusgebyr. Send mail til dinfritidsundervisning@hotmail.com
Spørgsmål?
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Udfyld formularen, så vender vi hurtigst muligt tilbage til dig med hjælp.
Tilmeld dig vores events
Udforsk et væld af aktiviteter og kurser, der er tilpasset dig. Gå ikke glip af chancen for at være en del af vores fællesskab og få nye oplevelser.